Marcin Dąbrowski
Surge Cloud

Założyciel i CEO Surge Cloud od 2015 roku. Wcześniej zaangażowany w różne projekty na pograniczu rynków ICT i nieruchomości jako konsultant lub wykonawca z ramienia spółek na rzecz których pracował. Współwłaściciel softwarehouse, odpowiedzialny za pierwsze w Polsce wdrożenie technologii iBeacon w Galerii Handlowej - w Starym Browarze w Poznaniu, w latach 2004-2008 współtwórca i współwłaściciel największego w Polsce portalu o muzyce alternatywnej. Fan gotowania, motoryzacji, Chelsea Londyn i wakeboarder.

Igor Farafonow
Uxeria.com

Założyciel i CEO agencji projektowo-badawczej Uxeria.com, członek społeczności eksperckiej Google Experts Community w zakresie UX/Product Design, mentor programów akceleracyjnych, m.in. HugeThing. Projektant doświadczeń, badacz, organizator prac projektowych. Sprawca wielu sukcesów i porażek.

Michał Górecki
michalgorecki.pl

Obserwuję świat i go opisuję, w przerwach poszukując szczęścia. Bloguję od 12 lat, co ku mojemu zdziwieniu jest chyba moim najdłuższym hobby. Staram się nie zamienić w bezduszne przedsiębiorstwo clickbaitowe, czy fabrykę kontentu oraz przedkładać autentyczność nad wskaźniki. Prowadzę michalgorecki.pl i bardziej rodzinny mikemary.pl, oraz YouTube.com/michalgoreckitv. Interesuję się rozwojem mediów społecznościowych, marketingu online i nowych technologii. Jestem fascynatem języków obcych, dobrego jedzenia, nowych mediów, gadżetów i work-life balance. To ostatnie wychodzi mi najlepiej - mam trójkę dzieci. Najłatwiej rozpoznać mnie po niebieskiej brodzie :)

Antonina Grzelak
Primesoft Polska

PR & Marketing Manager projektów związanych z Grupą Primesoft Polska. Odpowiedzialna za marketing m. in . takich aplikacji, jak wielokrotnie nagradzany notiOne, czy PanParagon (prawie ćwierć miliona pobrań). Autorka artykułów do czołowych pism marketingowych (m.in. e-Commerce i Marketer+) oraz publikacji książkowych. Pomysłodawczyni i organizatorka pierwszego w Polsce spotkania integrującego środowisko biznesu i marketingu - MarkeThink. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na scenie również w charakterze prelegenta (prelekcje, wykłady i warsztaty z zakresu marketingu, PRu oraz wystąpień publicznych). Prywatnie pasjonatka podróży kulinarnych do najmniej oczywistych zakątków świata.

Katarzyna Jezierska-Krupa
Mobee Dick

Senior Designer w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick. Projektuje produkty i usługi cyfrowe szukając uzasadnienia swoich decyzji w analizie potrzeb klienta i wnioskach z badań. Kieruje zespołem projektowym tak, aby jego członkowie wspólnie szukali i tworzyli najlepsze rozwiązania. Prowadzi wewnętrzne i zewnętrzne warsztaty identyfikując nowe możliwości rozwoju i innowacji oraz inicjując zmiany w projektach oraz procesach. Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań mobilnych. Współpracowała z klientami takimi, jak: PLL LOT, Grupa Warta, Getin Bank, Banque Saudi Fransi, DOZ S.A. czy ITAKA.

Artur Kurasiński
kurasinski.com

Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów Kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Ada Florentyna Pawlak
Uniwersytet Łódzki

Ada Florentyna Pawlak - antropolog technologii, prawnik, członek Polskiego Stowarzyszenia Transhumanistycznego, wykładowca akademicki (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie) i autorka publikacji na temat społecznych konsekwencji sztucznej inteligencji i transhumanizmu. Opracowywała strategie komunikacji biznesowej w międzynarodowych firmach z sektora nowych mediów, wieloletni trener Narodowego Centrum Kultury i trener biznesu. Pracuje nad doktoratem w IEiAK UŁ z zakresu sztucznej inteligencji i transhumanizmu - ruchu filozoficzno-politycznego wspieranego prywatnym kapitałem kreującego cywilizacyjną zmianę technologiczną, której skutki odczuwalne będą w każdym obszarze życia. Prowadzi firmę EverMind.

Maja Schaefer
Chatbotize

CEO & Co-founder w Chatbotize - kompleksowego rozwiązania SaaS do automatyzacji komunikacji, z którego korzystają firmy takie jak PKO BP, InPost czy L'Oreal. Na co dzień doradza klientom, jak czerpać zyski z wykorzystywania nowych technologii, marketingu konwersacyjnego i sztucznej inteligencji.

Paulina Sokołowska
mBank

Projektantka User Experience, która w codziennej pracy łączy empatię dla klientów z rozumieniem potrzeb biznesu. Z branżą projektową związana od 8 lat. Na swoim koncie ma realizacje z takich obszarów jak loT, automotive, media, branża usługowa. W ostatnich latach skupia się na obszarze FinTech. Jako UX designer w mBanku wykorzystuje zdobytą wiedzę, by zaoferować i dostarczyć jak najlepsze doświadczenie związane z korzystaniem z aplikacji mobilnej.

Marcin Szczur
Blue Media

Marcin Deputy Head of Sales w Blue Media S.A. Od 2003 roku związany z branżą ecommerce poprzez prowadzenie sklepu internetowego, który stworzył w html-u. W sopockiej firmie od 10 lat odpowiedzialny za projekty z zakresu obsługi płatności online dla e-commerce oraz komunikacji smsowej. Twierdzi, że przyszłością płatności jest brak płatności. Prywatnie miłośnik paralotniarstwa oraz obrońca pszczół jako pszczelarz z własną pasieką.

Adrian Wojtasik
mBank

Product Owner aplikacji mobilnej mBanku. Z branżą finansową związany od 5 lat. Realizował projekty związane z marketingiem, sprzedażą, analityką, a od 2 lat silnie zaangażowany w innowacje i rozwój aplikacji mobilnej. W codziennej pracy zwiększa value, pilnuje inkrementu, pisze user stories i zarządza backlogiem - robi wszystko to, dzięki czemu klient może bez przeszkód korzystać z doskonałej aplikacji, a zespół developerski z uśmiechem podchodzi do pracy ;)

Mariusz Bednarko
Infinity Group

Digital Manager z głębokim zrozumieniem strategicznego podejścia do biznesu. Z branżą digital i technologii związany jest od 2000 r. Obecnie pracuje w Infinity Group, gdzie jako Business Development Director koncentruje się na konsultingu i projektach cyfrowej transformacji firm. Na co dzień stara się odpowiadać na trudne pytania Klientów o to czy kompetencje digital i platformy technologiczne efektywniej jest zbudować wewnątrz firmy, kupić czy wynająć. Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu projektów digital „po stronie agencji” zdobywał pracując m.in. dla T-Mobile, Netia, Multikino, Platforma CANAL+, Citibank, PZU, Metlife, TUI. Natomiast „po stronie klienta” jako Online Product Director w TVN realizował strategię cyfrowej zmiany w czołowej telewizji w Polsce.

Bartosz Górecki
'merce

Od ponad dekady związany z branżą nowoczesnych technologii, a od 7 lat skupiony na obszarze zarządzania i rozwoju produktów. Swoje doświadczenie i wiedzę w obszarze fukcjonowania na rynku zdobywał u czołowych dystrybutorów i producentów w branży. W tym czasie z sukcesem rozwijał marki, odpowiadając za ich międzynarodowe strategie. Obecnie związany z 'merce, gdzie jako Global Brand Manager wyznacza kierunek rozwoju i odważnie wprowadza w życie nowe koncepcje biznesowe.

Krzysztof Jackowski
Netguru

Krzysztof pasjonuje się technologią i jej odpowiedzialnością społeczną. Jest startuper'em, pracuje w konsultingu technologicznym a poprzednio w globalnym NGO, oraz spin-offie uniwersytetu w Salonikach. Wygłaszał prelekcje na wielu meetupach oraz konferencjach (Predictive Analytics World 2019, ProductCamp 2019, UXDX 2017, Thessaloniki International Fairs 2013). Obecnie zajmuje się generowaniem wzrostu oraz zarządzaniem projektami R&D w dziale Mobile w Netguru.

Aleksandra Karpińska-Gugała
Gazeta Wyborcza Agora

Product Owner Aplikacji Mobilnej Gazety Wyborczej. Z Internetem związana od początku zawodowej kariery. Odpowiadała m.in. za działania content marketingowe tytułów lifestyle`owych wydawnictwa Agora. Od roku odpowiada za rozwój i utrzymanie aplikacji mobilnej Gazety Wyborczej. Współautorka fanpage-a Humans of Warsaw, który wzorem nowojorskiego pierwowzoru stał się przed kilku laty najpopularniejszą tego typu inicjatywą w Polsce. Estetka - sprawna autorka projektów graficznych. Fanka mody, marki Apple, kotów i Włoch. Studentka SWPS na kierunku Zarządzanie Innowacją.

Miłosz Kurzawski
Blue Media

Z Blue Media związany od 2013 roku, początkowo jako Product Manager, gdzie odpowiadał za współtworzenie nowych produktów i strategii ich sprzedaży. W kolejnych latach jako Business Development Manager był odpowiedzialny za rozwój biznesu, produktów oraz usług dla sektora finansowego oraz masowych wystawców faktur. Obecnie jako CEO Autopay Mobility odpowiada za jego rozwój a także współpracę z nowymi partnerami skupiając się na innowacjach finansowych.

Marcin Lenkiewicz
Blix

Współzałożyciel i wiceprezes grupy mobilnej Qpony / BLIX posiadającej w swoim portfolio aplikacje mobilne pomagające ponad 3 milionom konsumentów w Polsce w codziennych zakupach (Blix, Qpony, Zdrowe Zakupy). Specjalista w komercjalizacji nowych technologii w obszarze mobile + retail / FMCG. Laureat Forbes 30 under 30, Programu ,,Ready to Go" w Dolinie Krzemowej oraz Delloite Technology Fast 50 CEE 2018 i 2019.

Krzysztof Łuczak
grupablix.pl & Proxi.cloud

Członek zarządu Proxi.cloud, Współzałożyciel grupy mobilnej Blix rozwijającej aplikacje zakupowe Blix, Qpony i Zdrowe Zakupy. Ekspert w zakresie aplikacji mobilnych i Internetu rzeczy. Doktor nauk ekonomicznych specjalizujący się obszarze start-upów.

Jakub Rak
morele.net

Project Manager z kilkuletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektach z zakresu e-commerce, IT i product design. Obecnie w Grupie morele odpowiada za obszar mobilny. Żyje w przeświadczeniu, że nie ma problemów nie do rozwiązania. Fanatyk sportów, w myśl dewizy: "jak biegać to maratony". Miłośnik strategii, zarówno w życiu, w pracy jak i grach planszowych.

Dominik Roszkowski
roszkowski.dev

Programista, który wysłał satelitę w kosmos. Dominik od ponad 2 lat tworzy aplikacje mobilne, a wcześniej od 2013 roku współprowadził projekt satelity studenckiego PW-Sat2, który w grudniu 2018 roku trafił na orbitę okołoziemską. Od ponad roku tworzy aplikacje mobilne we Flutterze i szerzy wiedzę o nim m.in. na meetupie Flutter Warsaw.

Bartek Sibiga
DDOB

Bartek Sibiga - założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Prelegent największych konferencji marketingowych i TEDx.

Artur Stankiewicz
Orange Polska

Szef Marketingu Rynku Konsumenckiego. Ukierunkowany na potrzeby i doświadczenia klienta. Nieustannie zaangażowany w tworzenie przyjaznej kultury organizacyjnej. Szukający najlepszych, proklienckich rozwiązań przy równoległej trosce o biznes. Jego dewiza to „customer obsessed & earn money”, czyli najlepsze doświadczenia dla Klienta i zysk dla firmy. Pasjonat cyfrowej transformacji i nowych wyzwań. Chętnie przełamuje status quo. Twórca niemożliwego, czyli startup’u w korporacji: Orange Flex - prawdopodobnie pierwszy na świecie w pełni cyfrowy operator. W Orange od ponad 10 lat. W portfolio ma zarówno sukcesy jak i porażki, ale przede wszystkim rozległe doświadczenie w sprzedaży i marketingu B2B/B2C. Prywatnie mąż, tata, koneser czerwonego, włoskiego wina i początkujący water monoskier.

Michał Szklarski
e-point

Architekt aplikacji, ewangelizator PWA i konsultant ds. rozwiązań cyfrowych. Karierę zawodową rozpoczynał w sektorze cyberbezpieczeństwa, następnie przeszedł przez fazę startupową, by wreszcie trafić do e-point, gdzie realizuje się jako projektant rozwiązań e-commerce. Od zawsze zafascynowany nowościami w zakresie www i mobile oraz najnowszymi technologiami, takimi jak TWA, PWA, AMP, Google Pay, połączonymi z doskonałym User Experience.

Wojciech Szymczyk
VUE International

Group Digital Leader w VUE International, właściciela sieci kinowych Multikino, Cinema3D oraz kin w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii i Włoszech. Odpowiedzialny za rozwój sieci Multikino w obszarze e-commerce. Przeprowadził prawdziwą cyfrową transformację marki, czego efektem był dynamiczny wzrost sprzedaży biletów online. Współtwórca nowego serwisu internetowego, wdrożonego też w Niemczech (Cinemaxx) oraz Włoszech (TheSpace). Stoi za sukcesem jednego z pierwszych w Europie rozwiązań omnichannelowych, łączących kanały sprzedaży i komunikacji online oraz offline. Jako konsultant digitalowy w Multikino Media inicjował i kierował największymi zintegrowanymi akcjami promocyjnymi dla takich klientów jak Mastercard, Google, BLIK, PKOBP, Canal+, Orange.

Miłosz Wójcik
Appchance Group

Przedsiębiorca i manager działający w sektorze ICT od 2010 roku. Specjalista w dziedzinie mobile commerce. Od 2011 roku zarządza Appchance - software housem, tworzącym rozwiązania mobilne oraz webowe dla klientów z całego świata, głównie z branży retail oraz e-commerce. W Appchance odpowiada za relacje z kluczowymi klientami, którym pomaga zdefiniować strategię mobile. Aktywnie wspiera start-upy technologiczne jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez Tech Stars i Huge Thing we współpracy z takimi firmami jak mi.n. METRO Group, Santander Bank czy Procter & Gamble.

Krzysztof Wojewodzic
Escola

dr Krzysztof Wojewodzic – prezes Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe nie tylko dla edukacji. Autor pierwszego w Polsce podręcznika w 100% webowego zatwierdzonego przez MEN. Autor kursów MOOC z których skorzystały tysiące osób. Współautor aplikacji edukacyjnych mających kilka milionów pobrań. Visiting professor na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Piszę o tematyce edukacyjnej dla GoMobi oraz InnPoland. Prowadzi Podcast Escola Mobile. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos czy Global Agenda w Londynie.

Tomasz Woźniak
Future Mind

Współwłaściciel i prezes Future Mind — firmy mającej za sobą ponad 200 projektów z obszaru digital. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować ale też rozwijać, produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym Internetu rzeczy. Tomasz Woźniak nadal aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest również wykładowcą kilku wyższych uczelni m.in. Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego. W czerwcu 2019 roku został członkiem rady nadzorczej SARE S.A., notowanej na GPW.

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Złoty sponsor

bluemedia

Organizator

ClickMaster

Sponsor

Patronat honorowy

Partnerzy