PRZEJDŹ NA STRONĘ AKTUALNEJ EDYCJI
MOBILE TRENDS CONFERENCE!

8:50 - 9:00

Rozpoczęcie

prezentacja
9:00 - 9:25
Antonina Grzelak (Mr Receipt)

Aplikacje mobilne jako narzędzie dotarcia do konsumenta.

Podczas prelekcji opowiem w jaki sposób marki mogą wykorzystać popularne aplikacje zakupowe do zdobycia nowych klientów i ich zlojalizowania, oraz do remarketingu.

prezentacja
9:30 - 9:55
Emil Waszkowski (Future Mind)

Przyszłość aplikacji mobilnych retail, czyli w jaki sposób lepiej angażować i monetyzować użytkowników

Od gazetek i kuponów w aplikacji do m-commerce, mobilnych programów lojalnościowych i funkcji online-offline. Co czeka nas dalej? Nowe formy angażowania i monetyzacji dzięki cyfrowym ekosystemom, których centrum będą aplikacje.

10:00 - 10:30

Czas na kawę!

prezentacja
10:30 - 10:55
Maciej Wojtowicz (InPost), Wojciech Kułaga (InPost)

Aplikacja InPost Mobile, czyli jak pozyskać ponad 4 mln użytkowników w ciągu 1,5 roku

Historia tworzenia i prac nad aplikacją mobilną z perspektywy developmentu oraz promowania. Czyli co doprowadziło do tego, że z aplikacji InPost skorzystało ponad 4 mln użytkowników. Plany związane z rozwojem aplikacji.

prezentacja
11:00 - 11:25
Artur Stankiewicz (Orange Polska)

Dlaczego aplikacje sprawdziły się w czasach pandemii, czyli jak sprzedawać kiedy sklepy są zamknięte?

Świat nie będzie już taki sam? Przygotujmy się na nową rzeczywistość. Zapraszam na prelekcję, w trakcie której opowiem dlaczego włączenie aplikacji mobilnych w strategię sprzedaży jest strzałem w dziesiątkę w czasach post-Covid.

prezentacja
11:30 - 11:55
Robert Paszkiewicz (OVHcloud)

Technologia w blokach startowych, czyli dlaczego miliony Polaków mogły kupować online mimo #zostanwdomu

Wg badania GfK, o 1,5 mln wzrosła liczba gospodarstw domowych, które w związku z pandemią zdecydowały się na zakup dóbr FMCG przez Internet. Wiele lokali gastronomicznych niemal z dnia na dzień zdecydowało się na uruchomienie dostaw jedzenia do domu. Zostaliśmy wyrwani ze strefy komfortu i weszliśmy do strefy wpływów… technologii. Okazało się, że rozwiązania do sprzedaży online są dostępne, możliwe do wdrożenia, zrozumiałe nawet dla początkujących. Ci, którzy online byli już od dawna – zrozumieli potrzebę jeszcze lepszego zrozumienia klientów. Wszyscy: musieli nauczyć się wybicia z tłumu by to z ich oferty skorzystali kupujący. Podczas swojej prezentacji chciałbym pokazać dlaczego to wszystko okazało się możliwe.

12:00 - 12:45

Przerwa obiadowa

prezentacja
12:45 - 13:10
Michał Szklarski (e-point)

Huawei AppGallery - jakie możliwości daje nam najnowszy marketplace z apkami mobilnymi?

AppGallery to nowa i oficjalna platforma dystrybucji apek mobilnych dla urządzeń Huawei. Jaka jest jej geneza, innowacyjność i nasze możliwości w kontekście native, PWA i hybryd? - zapraszam na moją prezentację.

prezentacja
13:15 - 13:40
Marcin Rudzik (Brand Active)

mCommerce pełną gębą na SaaS - jak to zrobić?

Mobile First x1000 tak można nazwać to, co robi Shopify. Od mobilnego POSa przez PWA do SMS-owego asystenta sprzedaży. A to wszystko w trudnych czasach, kiedy liczy się Time to Market. Czy to faktycznie działa? Zobaczcie kejsy!

prezentacja
13:45 - 14:10
Marek Bober (IdoSell)

Naturalna ewolucja Omnichannel jako odpowiedź na oczekiwania klienta - możliwości mobile shopping experience.

Sprawdź online, kup offline! Czy zacieranie granic między zakupami online i offline to chwilowy trend czy konieczność zmiany? Jak stać się Omnichannel commerce, by nie zostać w tyle? Kejsy IdoSell Shop i historie e-sklepów.

14:15 - 14:30

Czas na kawę!

prezentacja
14:30 - 14:55
Marcin Pyć (Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset))

Zaufanie czy zasięg? Czego uczy nas influencer marketing w czasie pandemii

Jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas, na który żadna z marek nie miała strategii? O 30% większe zasięgi twórców nie wpłynęły na współprace z markami tak bardzo, jak jedna wartość - wiarygodność.

prezentacja
15:00 - 15:25
Albert Stęclik (Dziadek do orzechów)

Marketing poznawczo behawioralny

To jak wygląda nasz świat, zależy od tego jakie przekonania na jego temat posiadamy. Podobnie jest z postrzeganiem usług, produktów czy doświadczeń commerce. Przełożymy nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe.

prezentacja
15:30 - 15:55
Tomasz Szulkowski ([m]spark powered by KnowledgeHub)

Oto martech, syn mobile’a. Czy ma zastosowanie w obszarze Commerce

Martech często traktowany jest jako kolejny buzzword. Wynika to z braku zrozumienia tego zjawiska. Warto przyjrzeć się temu trendowi, tym bardziej, że o jego sile stanowią dane i technologie pozyskane z mobile. Czy ma zastosowanie w obszarze Commerce? Oczywiście, że tak i to na wielu frontach! Począwszy od geoanalityki, która pozwala analizować wpływ kampanii online na wizyty w offline'owych punktach sprzedaży, poprzez liczne technologie wspierające sprzedaż w kanału e-commerce. Jedną z najbardziej imponujących, której jestem uważnym obserwatorem, jest kategoria Computer Vision, czyli rozpoznawania obrazu.

16:00 - 16:10

Zakończenie

prezentacja
19:30 - 20:30

Temat podamy wkrótce

8:50 - 9:00

Rozpoczęcie

prezentacja
9:00 - 9:25
Krzysztof Wojewodzic (Escola)

Jak nie schrzanić aplikacji mobilnej?

Czy zdarzyło Ci się, że wszystko co mogło pójść nie tak, poszło nie-tak? Zamiast zaplanowanych 6 miesięcy, aplikacje tworzyłeś 26 miesięcy? Przyjdź, zobacz i nie popełnij moich błędów! #mobilefuckups Wszystko na przykładzie tworzenia aplikacji bankowych i fintech.

prezentacja
9:30 - 9:55

Słyszeliście o aplikacji bankowej dla 192 banków, w pełni wykorzystującej mechanizmy PSD 2, której aktywacja jest całkowicie zdalna? Opowiem jak zbudowaliśmy SGB Mobile od podstaw, w iście startup’owym tempie. Zapraszam!

10:00 - 10:30

Czas na kawę!

prezentacja
10:30 - 10:55
Magdalena Serafin (ING Bank Śląski)

Gdy Klient pyta "Czy mogę to zrobić w apce?"

Mobilna aplikacja hybrydowa, jako kompleksowa wersja systemu bankowości elektronicznej, zapewniająca najwyższy standard UX. O doświadczeniach budowania aplikacji, oczekiwaniach i satysfakcji Klientów na przykładzie Moje ING mobile

prezentacja
11:00 - 11:25
Piotr Kozłowski (Symetria UX), Joanna Konopińska (Symetria UX)

Jak przenieść “trudną” usługę offline do świata cyfrowego? Case study

Czy udzielanie pożyczki w formie online może być łatwe i bezpieczne? W oparciu o wnioski z projektu dla NOVUM pokażemy, że procesy finansowe przeprowadzane zdalnie są nie tylko możliwe, ale także wartościowe dla użytkowników.

prezentacja
11:30 - 11:55
Agnieszka Księżyk (EDISONDA)

Bankowość biznesowa - równie użyteczna, jak indywidualna?

Wiele się mówi o projektowaniu i badaniach użytecznych, przyjaznych dla użytkowników aplikacji oraz systemów do obsługi kont osobistych. Jak wypada na tym polu internetowa bankowość biznesowa?

12:00 - 12:45

Przerwa obiadowa

prezentacja
12:45 - 13:10
Piotr Kardasz (TMS Brokers)

Wilk nie wyje z Wall Street. Jak COVID przeniósł inwestycje na giełdzie do mobile?

Pandemia COVID przyspieszyła digitalizację procesów w finansach co najmniej o dekadę i przeniosła je niemal całkowicie do mobile. Niezwykła sytuacja na świecie przełożyła się na rynki finansowe. Jak "mobilizowali" się inwestorzy?

prezentacja
13:15 - 13:40
Robert Sosnowski (Reach a Blogger)

Jak spopularyzować aplikację mobilną banku przy udziale micro influencerów nie tracąc przy tym fortuny

Z mojego wystąpienia dowiesz się jak strategicznie zaplanować współpracę z micro, medium, nano influencerami, jakie określić dodatkowe cele i korzyści takiego projektu, jak praktycznie zorganizować tego rodzaju współpracę, jak zmierzyć efektywność każdego z influencerów oraz jakich błędów uniknąć. Zademonstruję przydatne narzędzia, które ułatwią organizację pracy i pozwolą zmierzyć efekty.

prezentacja
13:45 - 14:10
Tomasz Pasko (NotBoring.agency)

Marketing po Facebook’u. Jak kupuje generacja Z. Dlaczego musisz się reklamować na Snapie i TikToku?

Prowadzisz kampanie marketingowe dla aplikacji fintechowej? Marzysz o niskim CPA? Szukasz nowych kanałów dotarcia, ale skończyły Ci się pomysły? W tej prezentacji pokaże Ci jak dzięki kreatywnemu podejściu, współpracy z mikro-influencerami oraz marketingu sprzecznym z intuicją (counterintuitive marketing) byliśmy w stanie obniżyć CPA o 44% wydając ponad £2M na reklamę na rynku amerykańskim i angielskim. Z tej prelekcji dowiesz się o: 1) tym jak ważne jest notowanie zmian w kampanii; 2) wykorzystaniu treści mikro-influencerów do promocji Twojej aplikacji; 3) counterintuitive marketingu – czyli robieniu kampanii w sprzeczności z intuicją; 4) oraz o tym, jak uniemożliwić konkurencji docierania do tych grup docelowych do których Ty targetujesz Twoje reklamy. Gotowi na obniżenie CPA?

14:15 - 14:30

Czas na kawę!

prezentacja
14:30 - 14:55
Maciej Żulewski (Orange Polska), Mariya Ollin (Orange Polska)

W realu kartą, a w digitalu … ? Kilka słów o płatnościach w usługach subskrypcyjnych.

Przelew, karta, czy BLIK… Jaką metodę płatności wybrać aby realizować cele biznesowe, zapewniając jak najlepszy user experience w usługach subskrypcyjnych. Opowiemy o doświadczeniach na przykładzie aplikacji Orange Flex.

prezentacja
15:00 - 15:25
Piotr Korzeniowski (Piwik PRO)

Analiza kompletnej drogi klienta w bankowości online i mobile

Zbieranie danych analitycznych o kliencie nie musi kończyć się na ekranie logowania do bankowości online/mobile. Opowiem jak zgodnie z prawem monitorować pełną drogę klienta banku, w tym jego działania w strefach po zalogowaniu.

prezentacja
15:30 - 15:55
Radosław Bułat (Applover), Bartłomiej Papierzyński (Steppie)

Pieniądze za aktywność. Wykorzystanie danych w commerce bankingu.

Jak mądrze wykorzystywać dane o użytkownikach, aby budować wartościową ofertę zarówno dla klienta końcowego, jak i dużych graczy bankowo-ubezpieczeniowych. Pokażemy, jak aplikacja może zaangażować użytkowników, przekonać do współpracy większych graczy i co obie strony mogą zyskać. Opowiemy również o tym, co branża ubezpieczeniowa i finansowa może zyskać na digitalizacji swoich usług i produktów i jak zrobić to z głową.

16:00 - 16:10

Zakończenie

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Organizator

ClickMaster

Złoty Sponsor

Sponsor Transmisji

orange

Patronat honorowy