Podczas prelekcji opowiem w jaki sposób marki mogą wykorzystać popularne aplikacje zakupowe do zdobycia nowych klientów i ich zlojalizowania, oraz do remarketingu.
Od gazetek i kuponów w aplikacji do m-commerce, mobilnych programów lojalnościowych i funkcji online-offline. Co czeka nas dalej? Nowe formy angażowania i monetyzacji dzięki cyfrowym ekosystemom, których centrum będą aplikacje.
Historia tworzenia i prac nad aplikacją mobilną z perspektywy developmentu oraz promowania. Czyli co doprowadziło do tego, że z aplikacji InPost skorzystało ponad 4 mln użytkowników. Plany związane z rozwojem aplikacji.
Świat nie będzie już taki sam? Przygotujmy się na nową rzeczywistość. Zapraszam na prelekcję, w trakcie której opowiem dlaczego włączenie aplikacji mobilnych w strategię sprzedaży jest strzałem w dziesiątkę w czasach post-Covid.
Wg badania GfK, o 1,5 mln wzrosła liczba gospodarstw domowych, które w związku z pandemią zdecydowały się na zakup dóbr FMCG przez Internet. Wiele lokali gastronomicznych niemal z dnia na dzień zdecydowało się na uruchomienie dostaw jedzenia do domu. Zostaliśmy wyrwani ze strefy komfortu i weszliśmy do strefy wpływów… technologii. Okazało się, że rozwiązania do sprzedaży online są dostępne, możliwe do wdrożenia, zrozumiałe nawet dla początkujących. Ci, którzy online byli już od dawna – zrozumieli potrzebę jeszcze lepszego zrozumienia klientów. Wszyscy: musieli nauczyć się wybicia z tłumu by to z ich oferty skorzystali kupujący. Podczas swojej prezentacji chciałbym pokazać dlaczego to wszystko okazało się możliwe.
AppGallery to nowa i oficjalna platforma dystrybucji apek mobilnych dla urządzeń Huawei. Jaka jest jej geneza, innowacyjność i nasze możliwości w kontekście native, PWA i hybryd? - zapraszam na moją prezentację.
Mobile First x1000 tak można nazwać to, co robi Shopify. Od mobilnego POSa przez PWA do SMS-owego asystenta sprzedaży. A to wszystko w trudnych czasach, kiedy liczy się Time to Market. Czy to faktycznie działa? Zobaczcie kejsy!
Sprawdź online, kup offline! Czy zacieranie granic między zakupami online i offline to chwilowy trend czy konieczność zmiany? Jak stać się Omnichannel commerce, by nie zostać w tyle? Kejsy IdoSell Shop i historie e-sklepów.
Jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas, na który żadna z marek nie miała strategii? O 30% większe zasięgi twórców nie wpłynęły na współprace z markami tak bardzo, jak jedna wartość - wiarygodność.
To jak wygląda nasz świat, zależy od tego jakie przekonania na jego temat posiadamy. Podobnie jest z postrzeganiem usług, produktów czy doświadczeń commerce. Przełożymy nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe.
Martech często traktowany jest jako kolejny buzzword. Wynika to z braku zrozumienia tego zjawiska. Warto przyjrzeć się temu trendowi, tym bardziej, że o jego sile stanowią dane i technologie pozyskane z mobile. Czy ma zastosowanie w obszarze Commerce? Oczywiście, że tak i to na wielu frontach! Począwszy od geoanalityki, która pozwala analizować wpływ kampanii online na wizyty w offline'owych punktach sprzedaży, poprzez liczne technologie wspierające sprzedaż w kanału e-commerce. Jedną z najbardziej imponujących, której jestem uważnym obserwatorem, jest kategoria Computer Vision, czyli rozpoznawania obrazu.
Czy zdarzyło Ci się, że wszystko co mogło pójść nie tak, poszło nie-tak? Zamiast zaplanowanych 6 miesięcy, aplikacje tworzyłeś 26 miesięcy? Przyjdź, zobacz i nie popełnij moich błędów! #mobilefuckups Wszystko na przykładzie tworzenia aplikacji bankowych i fintech.
Słyszeliście o aplikacji bankowej dla 192 banków, w pełni wykorzystującej mechanizmy PSD 2, której aktywacja jest całkowicie zdalna? Opowiem jak zbudowaliśmy SGB Mobile od podstaw, w iście startup’owym tempie. Zapraszam!
Mobilna aplikacja hybrydowa, jako kompleksowa wersja systemu bankowości elektronicznej, zapewniająca najwyższy standard UX. O doświadczeniach budowania aplikacji, oczekiwaniach i satysfakcji Klientów na przykładzie Moje ING mobile
Czy udzielanie pożyczki w formie online może być łatwe i bezpieczne? W oparciu o wnioski z projektu dla NOVUM pokażemy, że procesy finansowe przeprowadzane zdalnie są nie tylko możliwe, ale także wartościowe dla użytkowników.
Wiele się mówi o projektowaniu i badaniach użytecznych, przyjaznych dla użytkowników aplikacji oraz systemów do obsługi kont osobistych. Jak wypada na tym polu internetowa bankowość biznesowa?
Pandemia COVID przyspieszyła digitalizację procesów w finansach co najmniej o dekadę i przeniosła je niemal całkowicie do mobile. Niezwykła sytuacja na świecie przełożyła się na rynki finansowe. Jak "mobilizowali" się inwestorzy?
Z mojego wystąpienia dowiesz się jak strategicznie zaplanować współpracę z micro, medium, nano influencerami, jakie określić dodatkowe cele i korzyści takiego projektu, jak praktycznie zorganizować tego rodzaju współpracę, jak zmierzyć efektywność każdego z influencerów oraz jakich błędów uniknąć. Zademonstruję przydatne narzędzia, które ułatwią organizację pracy i pozwolą zmierzyć efekty.
Prowadzisz kampanie marketingowe dla aplikacji fintechowej? Marzysz o niskim CPA? Szukasz nowych kanałów dotarcia, ale skończyły Ci się pomysły? W tej prezentacji pokaże Ci jak dzięki kreatywnemu podejściu, współpracy z mikro-influencerami oraz marketingu sprzecznym z intuicją (counterintuitive marketing) byliśmy w stanie obniżyć CPA o 44% wydając ponad £2M na reklamę na rynku amerykańskim i angielskim. Z tej prelekcji dowiesz się o: 1) tym jak ważne jest notowanie zmian w kampanii; 2) wykorzystaniu treści mikro-influencerów do promocji Twojej aplikacji; 3) counterintuitive marketingu – czyli robieniu kampanii w sprzeczności z intuicją; 4) oraz o tym, jak uniemożliwić konkurencji docierania do tych grup docelowych do których Ty targetujesz Twoje reklamy. Gotowi na obniżenie CPA?
Przelew, karta, czy BLIK… Jaką metodę płatności wybrać aby realizować cele biznesowe, zapewniając jak najlepszy user experience w usługach subskrypcyjnych. Opowiemy o doświadczeniach na przykładzie aplikacji Orange Flex.
Zbieranie danych analitycznych o kliencie nie musi kończyć się na ekranie logowania do bankowości online/mobile. Opowiem jak zgodnie z prawem monitorować pełną drogę klienta banku, w tym jego działania w strefach po zalogowaniu.
Jak mądrze wykorzystywać dane o użytkownikach, aby budować wartościową ofertę zarówno dla klienta końcowego, jak i dużych graczy bankowo-ubezpieczeniowych. Pokażemy, jak aplikacja może zaangażować użytkowników, przekonać do współpracy większych graczy i co obie strony mogą zyskać. Opowiemy również o tym, co branża ubezpieczeniowa i finansowa może zyskać na digitalizacji swoich usług i produktów i jak zrobić to z głową.