8:00 - 9:00

Rejestracja

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie

prezentacja
9:15 - 9:40
Artur Kurasiński (kurasinski.com)

Smartfica - jak Big Tech nas i nasze dzieci zamienia w zombie i dawców danych.

Dlaczego największe firmy (Facebook, Twitter itd) projektują aplikacje tak aby były uzależniające? Dlaczego mobile stał się tak niezwykle istotny biznesowo? Problemy społeczne i biznesowe z mobile. Czy możemy już mówić o erze post

prezentacja
9:45 - 10:10
Ada Florentyna Pawlak (Uniwersytet Łódzki)

Deep Fake Culture. Rzeczywistość edytowalna

Zagrożenia generowane przez dyskursy nieracjonalne związane z humanizacją sztucznej inteligencji i transhumanizmem wzmacniają dyskurs postprawdy kreując kulturowy krajobraz późnego kapitalizmu - Kulturę Głębokiego Fake’u. Budowa zaufania będzie wielkim zadaniem dla projektantów rozwiązań mobilnych.

10:10 - 10:50

Przerwa kawowa

prezentacja
10:50 - 11:15
Adrian Wojtasik (mBank), Paulina Sokołowska (mBank)

Small things matter – proces wdrażania zmian w aplikacji mBanku

Dylematy Product Ownera. Czy małe zmiany i wdrożenia rozwiązują problemy użytkowników i upraszczają codzienną bankowość? Ile czasu potrzeba, żeby wdrożyć zmianę, która ma znaczenie? Co dostajemy w zamian?

prezentacja
11:20 - 11:45

Temat podamy wkrótce

prezentacja
11:50 - 12:15

Temat podamy wkrótce

12:15 - 13:15

Obiad

prezentacja
13:15 - 13:40

Temat podamy wkrótce

prezentacja
13:45 - 14:10
Igor Farafonow (Uxeria.com)

O designie produktów cyfrowych

Biznes-Design-Technologia. O modelu kompetencji, który pomoże lepiej zaplanować, stworzyć i zmierzyć powstawanie wypasionych produktów.

prezentacja
14:15 - 14:40
Katarzyna Jezierska-Krupa (Mobee Dick)

4 filary (odlotowej) współpracy z PLL LOT

Wkrótce.

14:40 - 15:00

Przerwa kawowa

prezentacja
15:00 - 15:25
Maja Schaefer (Chatbotize)

Komunikacja w świecie superaplikacji

Messenger, WhatsApp, Asystent Google - komunikatory stają się superaplikacjami, w których możemy załatwić prawie każdą sprawę. Jak odnaleźć się w tej rzeczywistości? Czy da się zautomatyzować komunikację i zyskać na wizerunku?

prezentacja
15:30 - 15:55
Antonina Grzelak (Primesoft Polska)

Sprytny marketing aplikacji

Wprowadzenie na rynek i wypromowanie nowej aplikacji to niełatwa sprawa - tym bardziej, gdy nie ma się budżetu na działania marketingowe. Istnieje jednak szereg niskokosztowych działań, narzędzi, patentów i pomysłów, które w łatwy sposób można wykorzystać do promocji produktu lub usługi. Żadnej teorii, samo mięso i konkrety. To prelekcja nie tylko dla startupów, ale również dla marek o ugruntowanej pozycji, którym zależy na zoptymalizowaniu kosztów marketingu.

prezentacja
16:00 - 16:25
Michał Górecki (michalgorecki.pl)

Łowcy i farmerzy. Jak natura zbudowała nasze mózgi i jak różnimy się między sobą.

O rozwoju ludzkości, o tym jak dziesiątki, a właściwie setki życia jako łowcy wpłynęło na rozwój naszych mózgów, na ile jesteśmy przystosowani do życia w osiadłym trybie życia (który właściwie towarzyszy nam jedynie od 12 tysięcy lat), a także o typach ludzi pod kątem budowy mózgu, zawodach których powinniśmy się imać, a których nie oraz jak poznać siebie, czyli o testach osobowości i innych. O tym jakie poszczególne typy osób powinny pełnić funkcje, także w biznesie. Wszystko w kontekście ery mobile.

16:25 - 16:30

Zakończenie

19:00 - 21:00

Gala Mobile Trends Awards 2019
(Miejsce: Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva, Dress code: strój koktajlowy)

21:00 - 0:30

Networking Party
(Miejsce: Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva)

9:30 - 9:40

Rozpoczęcie

prezentacja
9:40 - 10:05
Tomasz Woźniak (Future Mind)

Superapps - czyli przyszłość aplikacji mobilnych

Superapps to nie tylko produkty od Google czy Facebooka. Świat jest pełen przykładów że takie produkty powstają nie tylko w słonecznej Kalifornii. Czy superapps mogą powstawać w Polsce ?

prezentacja
10:10 - 10:35
Krzysztof Jackowski (Netguru)

Jak zarządzać aplikacjami mobilnymi z Machine Learningiem

Machine Learning staje się coraz bardziej popularny i większość nowych aplikacji wykorzystuje moduły AI. Integracja z ML w swoim projekcie jest bardzo kusząca, i warto się dobrze przygotować do tej ekscytującej przygody.

10:35 - 11:15

Przerwa kawowa

prezentacja
11:15 - 11:40
Miłosz Wójcik (Appchance Group)

Jak tworzyć efektywne aplikacje m-commerce.

Podczas prelekcji przytoczę przykłady efektywnych aplikacji m-commerce oraz przedstawię proces, maksymalizujący szansę na stworzenie aplikacji, która naprawdę sprzedaje.

prezentacja
11:45 - 12:10
Wojciech Szymczyk (VUE International), Mariusz Bednarko (Infinity Group)

Jak wdrożyliśmy omnichannelową sprzedaż w Multikinie?

Zaczęliśmy od przeprojektowania ścieżki zakupowej. Potem dodawaliśmy kolejne rozwiązania. Dziś sprzedajemy nie tylko bilety - wszystkimi kanałami. Pokażemy jak w praktyce powstawał omnichannelowy ekosystem sprzedaży w Multikinie, którego zwieńczeniem jest aplikacja mobilna.

prezentacja
12:15 - 12:40

Temat podamy wkrótce

12:40 - 13:40

Obiad

prezentacja
13:40 - 14:05
Bartek Sibiga (DDOB)

Dlaczego Vertical Video zmieni świat

TikTok to najcześciej ściągana aplikacja SM na świecie, która podbiła już Azję, a teraz walczy o resztę świata. Google, Facebook, Alibaba robią wszystko by dołączyć do tej rewolucji. Jak Vertical Video zmieni świat?

prezentacja
14:05 - 14:15
Krzysztof Wojewodzic (Escola)

CASE STUDY: Jak stworzyć i zmonetyzować aplikacje powyżej 1 miliona pobrań.

Milion pobrań aplikacji osiągnie tylko niewielki procent aplikacji, które trafią na Google/AppStore. Na prelekcji przestawię jak osiągnąć tę liczbę i zmonetyzować ruch, na przykładzie aplikacji, które współtworzyłem.

prezentacja
14:15 - 14:25
Artur Stankiewicz (Orange Polska)

CASE STUDY: Rewolucja niejedno ma imię, czyli jak aplikacja mobilna zmienia zasady rynkowe. Case study Orange Flex.

Potrzeby i oczekiwania Klientów stale się zmieniają – i to jest wyzwanie! Na przykładzie Orange Flex opowiem jak przenieść na wyższy poziom doświadczenie Klienta poprzez stworzenie innowacyjnego rozwiązania, które zmienia rynek.

prezentacja
14:25 - 14:35
Aleksandra Karpińska-Gugała (Gazeta Wyborcza Agora)

CASE STUDY: Cyfrowa Transformacja - case study aplikacji Gazety Wyborczej

200 226 - tyle prenumeratorów płaciło za dostęp do internetowych treści "Gazety Wyborczej" na koniec września 2019 roku. Jak przekonać użytkowników do płacenia za treści i jak zaprojektować dla nich aplikacja do której chcą wracać

prezentacja
14:35 - 14:45
Michał Szklarski (e-point), Jakub Rak (morele.net)

CASE STUDY: Pierwsze w Europie wdrożenie technologii TWA dla aplikacji mobilnej. Case study morele.net

Zazwyczaj na konferencjach mówimy w samych superlatywach o nowych technologiach. U nas natomiast zderzymy się z rzeczywistością i w dwóch perspektywach pokażemy wam jak wyglądało wdrożenie nowej aplikacji morele.net jako TWA.

prezentacja
14:45 - 14:55
Krzysztof Łuczak (grupablix.pl & Proxi.cloud)

CASE STUDY: Mobile mierzy offline. Case study aplikacji Blix

Gazetki reklamowe to najpopularniejszy w Polsce sposób kontaktu klienta z ofertą sieci handlowych i FMCG. Podczas prezentacji pokażemy jak wykorzystaliśmy aplikację mobilną do pomiary konwersji gazetek na wizyty w sklepie.

14:55 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Dominik Roszkowski (roszkowski.dev)

Dlaczego następną aplikację musisz zbudować we Flutterze?

Flutter to rozwijany przez Google'a framework pozwalający na tworzenie w rekordowym tempie atrakcyjnych aplikacji na iOS i Android. W tej prelekcji dowiecie się, dlaczego warto wybrać Fluttera do waszego następnego projektu.

prezentacja
15:45 - 16:10
Bartosz Górecki ('merce)

Stracić głowę dla PWA. Dlaczego dobra aplikacja wymaga jeszcze lepszego zaplecza?

Czy PWA jest proste? Opowiem o tym dlaczego utrzymanie i rozwój PWA jest wyzwaniem dla firm e-commerce i jakie zaplecze technologiczne jest wymagane, aby firmy mogły wykorzystać pełen potencjał tego trendu?

16:10 - 16:30

QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot!

16:30 - 16:40

Rozdanie nagród i zakończenie

Organizator

ClickMaster

Partnerzy